ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Μελέτες

KPMG: Ψηφιακή εκδήλωση #EmbraceEquity Executive Breakfast

Την ανθεκτικότητα των γυναικών σε περιόδους ανατροπών ανέδειξε η έρευνα Global Female Leaders Outlook της KPMG στην ψηφιακή εκδήλωση #EmbraceEquity Executive Breakfast

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
22/02/2023
in Μελέτες
A A
KPMG_eebreakfast
Share on Facebook

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και στο πλαίσιο της παγκόσμιας έρευνας Global Female Leaders Outlook της KPMG πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση #Embrace Equity Executive Breakfast στις 17 Φεβρουαρίου.

Στην KPMG η ισότητα των φύλων αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού, για ίσες ευκαιρίες πρόσληψης και ένταξης στον εργασιακό χώρο και με την εκδήλωση αυτή επιχειρεί να συζητήσει τις προκλήσεις για ένα περιβάλλον συμπερίληψης και να δώσει ι το στίγμα της στους εορτασμούς της φετινής Παγκόσμιας Ημέρας για τη Γυναίκα.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με τoν Αλκιβιάδη Σιαράβα, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager, KPMG στην Ελλάδα ο οποίος καλωσόρισε το κοινό θέτοντας το πλαίσιο της συζήτησης και μίλησε για το χρέος που έχουν οι επιχειρήσεις ως προς την ισότητα των φύλων τονίζοντας ότι «Είναι βαθιά καταγεγραμμένο στο DNA της KPMG να προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους και δίνει μεγάλη αξία στην μοναδικότητα του καθενός. Αξίζει να σημειωθεί πως ηKPMG στην Ελλάδα είναι η πρώτη εταιρεία που έκανε γυναίκα συνεταίρο (partner) το 1995, ανάμεσα στις “BIG 4” εταιρείες, ενώ σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία το 55% των εργαζομένων μας είναι γυναίκες».

Διαβάστε Επίσης

Μεγάλη πρόκληση η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης

Μεγάλη πρόκληση η υιοθέτηση της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης

Feb 19, 2025
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

Dec 17, 2024

Στη συνέχεια, παρουσιάστηκαν τα ευρήματα της έρευνας Global Female Leaders Outlook 2022 από την Πέγκυ Βελλιώτου, Partner & Head of People, KPMG στην Ελλάδα την οποία πραγματοποιεί η KPMG από το 2018 για να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες σε ηγετικές θέσεις αξιολογούν το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον, τους κινδύνους και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν να διασφαλίσουν την ανάπτυξη και τις προοπτικές εξέλιξής τους τα επόμενα τρία χρόνια. Τα αποτελέσματα αφορούν τη σύγκριση των χωρών ΕΜΑ με της Ελλάδας.

Θετικές επιχειρηματικές προσδοκίες εν όψει γεωπολιτικών αναταραχών

Η φετινή έρευνα με τίτλο «Ανθεκτικότητα των γυναικών σε περιόδους ανατροπών» ανέδειξε ότι οι γυναίκες σε ηγετικές θέσεις απέδειξαν ανθεκτικότητα σε μία δεκαετία γεμάτη με αναταραχές. Η Πέγκυ Βελλιώτου ξεκίνησε σχολιάζοντας ότι μέσα από την έρευνα αναδεικνύεται ότι η οικονομική αναταραχή στην Ελλάδα φαίνεται να έχει γίνει 2η φύση για τις γυναίκες σε ηγετικές θέσεις.

Προοπτικές καριέρας ανθεκτικές στην πανδημία

Το 73% των γυναικών στις περιοχές ΕΜΑ πιστεύει ότι η ανάπτυξη της εταιρείας τους θα έχει θετικό πρόσημο ενώ το 69% πιστεύει ότι η κρίση του COVID-19 δεν θα έχει καμία επίδραση στην προσωπική τους καριέρα καθώς το 70% των γυναικών διαθέτουν στρατηγικό σχέδιο για την καριέρα τους. Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό αγγίζει το 83%.

Το ESG ως game-changer

Το ESG κατέχει μία από τις κορυφαίες θέσεις στις προτεραιότητες καθώς το39% των ερωτηθεισών γυναικών βρίσκουν ότι το ESG έχει θετικό αντίκτυπο στις οικονομικές επιδόσεις, και θα γίνει κεντρικό στοιχείο της επιχειρηματικής επιτυχίας στο μέλλον ενώ ειδικά στην Ελλάδα το 47% τονίζει ότι είναι άμεση η ανάγκη οι επικοινωνιακές αναφορές στο ESG να συνδέονται άμεσα με τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα.

Νέες ευκαιρίες στην εποχή των δεδομένων

Η πλειοψηφία που φτάνει το 74% πιστεύει ότι η ψηφιοποίηση είναι μονόδρομος με νέες συνεργασίες οι οποίες είναι κρίσιμες για να συνεχιστεί η πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού.

Σημαντικό ρόλο φαίνεται να αποκτά η τεχνητή νοημοσύνη και οι τεχνολογίες Cloud στην Ελλάδα στην εποχή μετά τον COVID-19 καθώς το 58% και το 72% αντίστοιχα των γυναικών τις ανέδειξαν ως τις κορυφαίες τεχνολογίες σε σχέση με το 25% και 23% στην ΕΜΑ.

Παράλληλα, η προώθηση της ψηφιοποίησης και της συνδεσιμότητας όλων των λειτουργικών τομέων φαίνεται να είναι η κορυφαία επιχειρησιακή προτεραιότητα για την Ελλάδα (31%) σε αντίθεσή με την ΕΜΑ όπου κορυφαία προτεραιότητα αναδείχτηκε η προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχου ανθρώπινου δυναμικού (33%) αποτελώντας παράλληλα και τον μεγαλύτερο κίνδυνο (18%).Ένα πολύ υψηλό ποσοστό των γυναικών (46%) σε ηγετικές θέσεις στην Ελλάδα πιστεύει ότι ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι οι ανατρεπτικές (disruptive) τεχνολογίες.

Το έναυσμα της συζήτησης που ακολούθησε αποτέλεσαν τα ευρήματα της έρευνας με συμμετέχοντες τους Σπύρος Λιναράς, Human Resources Director, Mitsis Hotels, Μυλαίδη Στούμπου, Πρόεδρος Επιτροπής Women in Business – Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο, Διευθύντρια Καινοτομίας Microsoft για την Κεντρική κι Ανατολική Ευρώπη, Tατιάνα Τούντα, CEO, Hellas EAP. Τη συζήτηση συντόνισε η Πέγκυ Βελλιώτου, Partner & Head of People, KPMG στην Ελλάδα.

Συζητώντας για τις νέες μορφές εργασίας και τη συμμετοχή των γυναικών στις επιχειρήσεις, η Μυλαίδη Στούμπου ανέφερε ότι «με τις νέες τεχνολογίες είμαστε πιο παραγωγικοί και αυτό για τις γυναίκες μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικό όσον αφορά την καριέρα τους – η γυναίκα θα μπορεί με την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών να διεκδικήσει πιο εύκολα την εξέλιξή της. Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο στην παραγωγικότητα και στο work life balance αλλά να παίξει καθοριστικό ρόλο και στην εξέλιξη της καριέρας των γυναικών».

Η Τατιάνα Τούντα, συμφώνησε ότι οι γυναίκες επιλέγουν το υβριδικό μοντέλο εργασίας το οποίο έρχεται ως ένα σημείο να εναρμονίσει την επαγγελματική με την προσωπική ζωή. Φέρνοντας μία άλλη διάσταση στη συζήτηση ανέφερε ότι η ευκαιρία για τις γυναίκες να δουλεύουν κάποιες μέρες από τον χώρο τους, τους δίνει την ευκαιρία να είναι ο πραγματικός τους εαυτός καθώς πολλές φορές εκεί δε βιώνουν τις προκαταλήψεις που μπορεί να βιώσουν στο επαγγελματικό χώρο. Η συζήτηση συνεχίστηκε πάνω στο θέμα της ευελιξίας και όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν πόσο σημαντική είναι η υβριδικής μορφής εργασίας για τις γυναίκες.

Ο Σπύρος Λιναράς σχολίασε ότι είναι υποχρέωση και ευθύνη των στελεχών ανθρώπινου δυναμικού να αναζητούν με τις διοικήσεις τον καλύτερο τρόπο λειτουργίας και να επιταχύνουν την προσαρμογή των οργανισμών στον υβριδικό τρόπο λειτουργίας που βοηθάει και στην ενσωμάτωση των γυναικών.

Στο θέμα έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού για την κάλυψη θέσεων στον χώρο του τουρισμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας αναφέρθηκε στη συνέχεια ο Σπύρος Λιναράς τονίζοντας ότι 60 με 70 χιλιάδες θέσεις δεν μπόρεσαν να καλυφθούν καθώς κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι εργαζόμενοι αναζήτησαν θέσεις εργασίας σε άλλους τομείς εκτός τουρισμού. Φέτος, θα συνεχιστεί η έλλειψη η οποία θα οδηγήσει τους οργανισμούς να δουν πως θα αλλάξουν το οικοσύστημα των εταιρειών ώστε να γίνει καλύτερο και να προσελκύσουν κόσμο προσφέροντας τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας.

Τον λόγο πήρε η Μυλαίδη Στούμπου απαντώντας στην ερώτηση της Πέγκυ Βελλιώτου αν με τους αυτοματισμούς και την ψηφιοποίηση, θα χαθούν θέσεις εργασίας και αν και πόσο επηρεάζει τις γυναίκες. «Οι αυτοματισμοί και η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξουν ραγδαία πολλούς κλάδους της αγοράς, θα χαθούν δουλειές που είναι επαναλαμβανόμενες και δεν είχαν υψηλή αξία στους οργανισμούς ενώ οι νέες δουλειές που θα δημιουργηθούν θα απαιτούν νέες δεξιότητες και ικανότητες. Οι γυναίκες είναι περισσότερο ευάλωτες καθώς κατά κανόνα σε πολλούς κλάδους οι πιο χαμηλών δεξιοτήτων δουλειές γίνονται από γυναίκες. Πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για να δοθεί διέξοδος στο προσωπικό με κατάλληλα προγράμματα δεξιοτήτων ώστε να απορροφήσουν σε νέες δουλειές για να σταδιοδρομήσουν. Είναι ευθύνη των κυβερνήσεων να ξεκινήσουν προγράμματα upskilling – reskilling.»

Οι συμμετέχοντες αναφέρθηκαν στις δεξιότητες που αναδεικνύονται ως κορυφαίες, η Τατιάνα Τούντα ξεχώρισε τρεις δεξιότητες, την ανθεκτικότητα, την αποτελεσματική διαχείριση στρες και την ευελιξία. Η Μυλαίδη Στούμπου σχολίασε ότι οι δεξιότητες δεν έχουν φύλο & ηλικία και ότι όλοι πρέπει να επενδύσουμε σε νέες δεξιότητες, ενώ ο Σπύρος Λιναράς συμφώνησε ότι είναι θέμα mindset και όχι ηλικίας ή φύλου. Πρόσθεσε επίσης στις δεξιότητες τη μεγαλύτερη ικανότητα να αντιλαμβάνονται αλλαγές, να γινόμαστε καλύτεροι σε θέματα ψηφιακά, και τη λήψη αποφάσεων σε περίπλοκα θέματα.

Κλείνοντας τη συζήτηση οι συμμετέχοντες αναφέρθηκαν στην σημασία εύρεσης σκοπού του κάθε ατόμου αλλά και σε τι θεωρούν πως πρέπει οι γυναίκες να διεκδικήσουν, όπως να αναπτύξουν νέους τρόπους σκέψης, να επενδύουν στη δια βίου μάθηση, στο προσωπικό branding, στη δικτύωση και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης.

Tags: KPMGKPMG Greece
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του
Μελέτες

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025
Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;
Μελέτες

Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2025
Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025
Μελέτες

Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025

by Insurancedaily editorial team
Mar 4, 2025
Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών
Μελέτες

Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    
Μελέτες

Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 23, 2025
13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα
Μελέτες

13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI
Μελέτες

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης
Μελέτες

Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2024
ICAP CRIF: «Ενισχύεται η παρουσία των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»
Μελέτες

ICAP CRIF: «Ενισχύεται η παρουσία των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 21, 2024 - Updated on Feb 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
300x250gif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ